counter create hit

مطالب مرتبط:

سقوط 3 پله ای ایران در رنکینگ فیفا

تیم ملی کشورمان در رده بندی جدید فیفا در با ۳ پله سقوط در رده ۳۶ جهان قرار گرفت.

عکس ؛ نقی معمولی اینبار در کلینیک به استقلالی ها رسید!

عکس ؛ نقی معمولی اینبار در کلینیک به استقلالی ها رسید!

محسن تنابنده که در نقش نقی معمولی در سریال پایتخت روبروی دوربین های تلویزیون حاضر شد، به دلیل آسیب دیدگی پا امروز در کلینیک باشگاه استقلال حاضر شد تا به مداوای پای مصدومش زیر نظر دکتر امین نوروزی معاونت پزشکی استقلال بپردازد. تنابنده از هواداران متعصب استقل ...

یک تساوی دیگر در کارنامه شفر ؛ نکته جالب درباره تساوی های تیم شفر

استقلال برای دومین مرتبه در حضور شفر برد را با تساوی در لیگ برتر عوض کرد و نتوانست از برتری خود دفاع کند تا به این ترتیب دهمین تساوی تیم شفر رقم بخورد. سرمربی آلمانی استقلال بعد از حضور در تهران ۷ تساوی در لیگ برتر و ۳ تساوی در لیگ قهرمانان آسیا را ...

عکس ؛ جابر انصاری و بازهم حسرت بزرگ استقلال

عکس ؛ جابر انصاری و بازهم حسرت بزرگ استقلال

جابر انصاری در دیدار با گسترش فولاد به ورزشگاه تیم سابق خود بازگشت اما نتوانست برابر تیمی که از آن به استقلال رسیده بود درخشش داشته باشد. جابر انصاری که دقیقه ۶۰ از زمین مسابقه خارج شد، در نیمه اول چند فرصت خوب برای گلزنی داشت اما همواره با اش ...

عکس ؛ رونالدو در اوج عصبانیت بوفون او را آرام کرد!

عکس ؛ رونالدو در اوج عصبانیت بوفون او را آرام کرد!

باز هم رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان برای یوونتوس و بوفون توسط رئال مادرید به پایان رسید و مطابق انتظار، این رونالدو بود که با گلزنی در حساس ترین لحظات، حکم حذف بیانکونری را امضا کرد. در لحظاتی که بوفون عصبانی از تصمیمات داوری در حال مصاحبه و انتقاد از م ...

فرشاد احمدزاده از چه چیزی ناراحت بود؟!

فرشاد احمدزاده که بعد از درخشش در روزهای ابتدایی فصل نوید یکی از فصل های درخشان خود را می داد، با یک مصدومیت بدموقع و دوری نزدیک به دوماهه از ترکیب سرخپوشان شرایط برایش کاملا متفاوت شد. احمدزاده که در بازگشت با توجه به ترافیک خط میانی مجبور شد چ ...

مربی سابق پرسپولیس، خبر جنجالی را تکذیب کرد

 بین هواداران پرسپولیس این طور عنوان شده که سرتن چوک دستیار سابق برانکو ایوانکویچ مشغول بازی پشت پرده است تا صادق محرمی را از پرسپولیس جدا کند.

حواشی جالب فوتبالی از نگاه فوتبال ۱۲۰ (بخش یک)!

کلیپی از برنامه ی فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش ۲۳ فروردین ۹۷ که در ” آیتم فان یک” به نمایش جالب ترین اتفاقات فوتبالی در فوتبال جهان پرداخته است. حواشی جالب و کمی هم دردناک در این آیتم گنجانده شده است. پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند. ...

هر بخشی از جهان است مرسوم نیست که تمام فرودگاه های رادار شما

هیچ جای دنیا مرسوم نیست که همه فرودگاه ها رادار داشته باشند

ایمنی و مدیریت پروژه شرکت فرودگاه ها در پاسخ به برخی از ابهامات مطرح شده در مورد عدم وجود امکانات لازم در فرودگاه یاسوج تصادف اعلام کرد که در هیچ جای دنیا مرسوم نیست در تمام فرودگاه رادار وجود دارد.با توجه به یاهو! خط ذکر شده: هر یک از مدیران صنعت حمل و نقل هوایی اعلام کرد که این هواپیما در رادار از فرودگاه ياسوج را دیده اند این پیام فقط یک شایعه است که درست نیست. او در مورد وضعیت پوشش رادار در فرودگاه در ایران گفت: ما تنها در تعداد کمی از فرودگاه از رادار. علاوه بر این شبکه از رادار فعاليت آسمان ایران زیر ماشین و با وجود هواپیما در حال حاضر. پروژه مدیریت ایمنی شرکت فرودگاه‌ها با بیان این‌که کنترل ترافیک هوایی در یاسوج اگر به رادار دسترسی داشت نیز تنها مدیریت فاصله میان موانع با هواپیما در اختیار خلبان بود، اظهار کرد: در این شرایط رادار صرفا یک وسیله است که فاصله بین پروازها در آسمان حفظ شود از این‌رو زمانی که رادار نداشته باشیم هدایت هوایی تعطیل نمی‌شود. الهی‌نیا به آمار ایکائو درباره سوانح هوایی اشاره کرد و افزود: بر اساس این آمار ۷۵ درصد از سوانح هوایی به دلیل عوامل انسانی و تنها ۲۵ درصد به دلیل مشکلات در تجهیزات اتفاق می‌افتند. از تجهیزات ایمنی نمی‌آفریند بلکه انسان‌ها و نوع عملکردهاست که ایمنی را ایجاد می‌کند. وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد ادامه داد: آمار سازمان هواپیمایی کشوری نیز نشان می‌دهد تا چند سال پیش فقط ۲۵ درصد سوانح به دلیل مشکلات تجهیزات بوده و این آمار با شرایط جهانی هماهنگ است. همچنین در طول روزهای گذشته صحبت‌هایی درباره سیستم‌های منسوخ در دنیا مطرح شد که حتی در صورت صحت داشتن نیز مربوط به فرودگاه می‌شد، در حالی که سانحه اخیر در فرودگاه اتفاق نیفتاده است. به گفته سرپرست مدیریت ایمنی شرکت فرودگاه‌ها در حال حاضر در فرودگاه یاسوج دستگاه  DME/NDB فعال است که در بسیاری از فرودگاه‌های جهان نیز از آن نیز استفاده می‌شود و نباید با اطلاع‌رسانی غلط درباره آن ذهن مردم با ابهام‌های جدید مواجه شود. الهی‌نیا ادامه داد: تمامی طرح‌های تقرب به فرودگاه و مسیرهای ورود و خروج با نرم‌افزارهای خاصی طراحی می‌شود و سپس به مرحله وارثی می‌رسد. وقتی یک طرح تمام این مراحل را طی کرد یعنی ایمن است و این به شرایط آب و هوایی مربوط نیست. از این‌رو می‌توان گفت چنانچه رادار هم در فرودگاه یاسوج نصب می‌شد نمی‌توانست از وقوع این سانحه جلوگیری کند. انتهای پیام